Be a part of Health & Fitness History!

Support me and pre-order your copy of The Body Transformation Guide II today!
It will be fully individualized and flexible. It will be easy to follow and it will guide and teach you along the way. It will be so much more than an educational guide to improve your body composition. It will have chapters on motivation, stress management, sleep efficiency, cooking, health, and longevity.
As a backer, you will also have the opportunity to influence the contents and development of The Body Transformation Guide II. By asking questions here on Kickstarter or by making an appeal on a topic, I will include it in the book if it is appropriate and delivers additional value.
In other words, don’t be shy! Join me on this amazing journey!

The Body Transformation Guide II

 

As a backer, you will also have the opportunity to influence the contents and development of The Body Transformation Guide II. By asking questions on Kickstarter or by making an appeal on a topic, I will include it in the book if it is appropriate and delivers additional value.

In other words, don’t be shy! Join me on this amazing journey!

By | December 28th, 2016|Uncategorized|0 Comments

Update on The Body Transformation II Project

This is an example of how a training session may look like in the book. You can print these sheets as many time as you like and bring them with you to the gym. You can make notes and save them for later reference. You will also be able to access your book on your smart phone or other electronic device and make any notes that way – depending on what you prefer.

Cropped example from one of my popular muscle building programs

Cropped example from one of my popular muscle building programs

 

As you can see, each component of the workout is headlined and explained. This is done to educate beginners on why they do each exercise and its accompanied technique and what the effect is. Even more advanced lifters can benefit from this as it makes it easier to understand how each component builds towards the next. This will make it easier to customize your training sessions and experiment on you own if you want to repeat the program.

Note: The structure of the training sessions and every technique is explained in detail before each Mesocycle/Training block. The descriptions on the training sheet itself are abbreviated reminders.

Support Body Transformation Guide II!

 

By | December 28th, 2016|Uncategorized|0 Comments

Online Coaching 2017

För Ditt bästa 2017!

Joachim Bartoll Online CoachingÄr du intresserad av bättre hälsa? Vill du förvandla din kropp och öka din prestationsförmåga? Ansök idag! Nya platser tillgängliga inför 2017! Med mer än 25 års erfarenhet av kroppsomvandlingar har vi experthjälpen du behöver! Ansökan är rullande fram till sista december.

Träningsprogrammen är vanligtvis utformade över fyra veckor, vilket betyder att du får nya träningsprogram inom detta intervall. Samtliga träningspass under denna period är med i dokumentet och kan skrivas ut var för sig. Beroende på dina mål utför du mätningar samt tar nya bilder med två till tre veckors mellanrum. Kost och eventuell kardiovaskulär träning justeras utifrån hur du upplever programmet samt från de resultat du uppvisar vid dessa tillfällen. Detta betyder att kostprogrammet kan ändras med två till tre veckors mellanrum. Ändringarna är alltid enkla och mycket tydligt beskrivna – samtidigt som du får ett helt nytt program att skriva ut eller ha med dig i din smartphone.

Kostprogrammen är normalt på 8 till 10 A4-sidor och börjar med en introduktionstext som ger dig en kort och enkel bakgrund om hur just ditt program är utformat och planerat, samt varför det ser ut som det gör. Detta följs upp av exempel på veckoplanering och dagsplanering av träningsdagar, vilodagar och helger. Därefter går vi igenom träningsnutrition, eventuella kosttillskott (och varför de kan passa just dig), vilka grönsaker du främst bör välja (samt tillagning av dem) och slutligen får du ett tiotal måltidsexempel som du kan välja mellan på daglig basis för att få en mer varierad kost.

Hälsocoaching handlar om att optimera din hälsa, energi, vardaglig prestation och fokus utifrån din livssituation och livsstil. Hälsopaketet inkluderar ett skräddarsytt kostprogram och råd om motion, förbättrad sömn, minskad inflammation, etcetera.

Varmt välkommen!

By | December 21st, 2016|Online Coaching|0 Comments

New Book and Christmas Specials!

Classic Muscle Newsletter Volume 1


34 % off until December 25!

New book released!

Classic Muscle Newsletter Volume 1 contains the 42 most popular articles from Joachim Bartoll’s independent an uncensored online publication Classic Muscle Newsletter, hand-picked from the time period of 2015 to late 2016. This collection of 180 pages cover a wide selection of subjects including Fat Loss and Body Composition, Diet and Nutrition, Food and Sports Supplements, Health and Longevity, and Resistance Training.

We also have a Christmas Special with up to 34 % off retail price! This is an excellent opportunity to expand you tool box and/or give a good friend the perfect Christmas gift!

 

Let’s make 2017 the best year yet!

 

By | December 3rd, 2016|Uncategorized|0 Comments

Jul-rea på e-böcker!

Smygstart inför julen! Passa på att komplettera din samling och utöka ditt kunskapsbibliotek!

Maximum Muscle Guide 2016, Volume 1Maximum Muscle Guide 2016, Volume 1
Nu endast 59 kr!!

30 till 33 % Jul-Rea på mina böcker fram till den 25:e December!
Utöka ditt kunskapsbibliotek eller passa på att ge bort en e-bok till en kär vän eller familjemedlem!

Om du vill handla med svensk valuta och använda Svenskbaserade Payson som betalningssystem, vänligen besök store.bartoll.se.

Föredrar du USD och Paypal, besök vår webbshop på denna sajt.

 

Ja, tack! Jag vill julfynda!

 

By | November 15th, 2016|Uncategorized|0 Comments